"Еди, спри с фалшивите новини!"

На Тото Волф му писна от спекулациите на Еди Джордан относно "предвижданото" от коментатора на "Канал4" напускане на Формула 1 от страна на отбора на Мерцедес. 



Напоследък бившият собственик на отбора Джордан, няколко пъти заявява с голяма доза увереност, че отбора на Мерцедес ще напусне големия керван в края на 2018-та година. След състезанието миналата седмица в Баку, Еди отново се върна на темата и каза, че китайците, които планират да влязат във Формула 1 вероятно ще купят базата в Бракли, която преди да стане собственост на Мерцедес, бе седалище на отборите BAR, Honda и Brawn GP.

"Казах на Еди, че не съм против неговите шегички, но когато става дума за 1500 сътрудници, които работят при нас, спира да ми е смешно. В интервю със самия Еди Джордан бях крайно откровен и му заявих, че това е доста чувствителна тема за мен. Не се каним да напускаме Ф1. Нашите спонсори също искат да останат в шампионата. Доволни сме от това, което имаме в момента. Затова Еди вече трябва да спре да разпространява фалшиви новини."

Еди Джордан обаче е готов с нова версия по въпроса. 
Пред Моторспорт, той казва, че Мерцедес ще приключат участието си като отбор, ако не печелят достатъчно от инвестициите си в спорта. "Никога не съм казвал, че Мерцедес ще се оттеглят напълно. Но твърдя, че Мерцедес е в бизнеса по маркетингови и технически причини. Те не са във Формула 1 заради чистата любов. Затова смятам, че ще си отидат, когато им е удобно." - заявява Еди Джордан и добавя: "Това, което казах, е че в края на 2018-та година изтичат договорите на отбора с UBS and Petronas. Мога да разбера защо той (Тото) е ядосан, но това не е моя грижа. Това е живота. Щом съм казал, че смятам това за възможно, значи съм убеден в това. Погледнете го по друг начин. Той говори за 1500 души. Аз говоря за хиляди и хиляди акционери на Daimler AG. Това ще бъде решение на борда на директорите. По мое мнение те ще направят това, което е най-добро за компанията. Ако те смятат, че наливането на инвестиции в отбора вече не е оправдано, те ще гласуват за напускане. Сигурно отново ще имат присъствие чрез двигателите, но отборът може да си отиде, както го направиха Тойота."

Еди Джордан уверено заявява, че никой не може да го накара да млъкне. 
"Твърде много хора се притесняват дали да влязат в нечий моторхоум. Аз в момента съм репортер, това правя, и ще го правя както намеря за добре и никой не може да ми заповядва да мълча. Може твърденията ми да са пълна глупост и в тях да няма и едни процент истина, но те трябва да отговорят. Аз нямам проблем с никого. Готов съм да говоря с всеки и да вляза във всеки моторхоум. Ако те смятат, че трябва да ме пратят по дяволите и да не ме пускат - просто да ми го кажат.
-----------------------------------
Източници: Моторспорт и Аутоспорт






Коментари

Популярни публикации от този блог

Последното състезание на Сена

Пилотите 2013

Жил Вилньов - завинаги!