Паскал Верлайн може да загуби мястото си в Заубер

През 2018 година Паскал Верлайн може да не е пилот на Заубер, твърди немския Билд, позовавайки се на заключенията, направени от изказванията, след оповестяването на договора на швейцарския отбор за доставка на двигатели с Ферари. 
В края на предната седмица президентът на Fiat Chrysler Automobiles и Ferrari - Серджио Маркионе заяви, че след като Заубер са подписали договор за доставка на двигатели от Ферари, то отборът на практика се превръща във втори отбор на скудерията. Тази му позиция, вероятно ще е свързана и с възможност, пилотите от академията за млади таланти на Ферари да намерят място за обучението си в полеви условия, а не в съпровождащите серии. 
Затова, има голяма вероятност Ферари да настояват едното от местата в Заубер да бъде предоставено на Шарл Льоклер или на Антонио Джиовинаци. Доколкото Маркус Ериксон има близки контакти със собствениците на Заубер - Longbow Finance - неговото място може да се смята за гарантирано. Още повече, че според неофициалната информация, относно напускането на Мониша Калтенборн, именно толерирането на Верлайн от нейна страна е била причината за раздялата...
Така, талантливият германски пилот - Верлайн може да се окаже ненужният трети, доколкото е пилот от програмата за развитие на таланти на Мерцедес. Евентуално, Паскал би могъл да търси място във Форс Индия или в Уилямс, защото тези два отбора са по-тясно свързани с Мерцедес. 
"Аз спечелих цели пет точки за Заубер до средата на сезон 2017-та. В Квалификациите резултатът ми срещу Ериксон е 7:2. Какво повече бих могъл да направя" (за да остана във Формула 1)? - бе коментара на Паскал Верлайн за ситуацията. 
За съжаление местата сред най-бързите пилоти в шампионатите на ФИА са ограничени и не винаги таланта е водещия фактор, определящ кой ще кара и кой ще си търси място в други шампионати. Все пак, надеждата на Верлайн е, че ако си намери надежден спонсор и Фелипе Маса най-накрая наистина се "пенсионира", би могъл през 2018-та отново да е пилот във Формула 1.
----------------------------------
Д. Димитров - по източници от Либертианските медии. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Последното състезание на Сена

Стартът в Сингапур - кой е виновен?

Защо Мерцедес изгубиха в Бахрейн