Reimagining energy

Нямам идея, защо заглавията ми все са на латиница. Ту  на френски, ту на английски...
Ще ми се и нещо на немски да кажа, но трудно ми се завърта езикът, оттам и емоцията се спъва в този ръбат език.

Михаел Шумахер каза "goodbye" на Формула 1. Каза го на английски - на пистата Сузука в Япония. Каза, че този път вероятно ще е завинаги, но след края на сезона. Каза още, че напоследък нямал мотивация и енергия за да продължи...
Тъжно заключение. 
Подробностите вероятно сте прочели по всички медии ангажирани с Формула 1, както и в тези които никога не обръщат достатъчно внимание на високоскоростния спорт. Новината е толкова голяма, колкото тази за избора на президент на Съединените щати, например...


Не желая да произвеждам излишни коментари и драми около тази новина. За Шумахер съм говорил в продължение на 12 години без да спра. Казвал съм много добри думи, отправял съм и много упреци. Но днес виждам само две думи reimagining energy - написани на болида на Михаел. 
Представете си отново тази енергия, която го движеше, докато печелеше състезание след състезание, титла след титла, също като машина. Това ви стига - само си представете отново!

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Последното състезание на Сена

Пилотите 2013

Жил Вилньов - завинаги!