Twitter

Все повече се убеждавам, че комуникацията през twitter започва да има много голямо значение за феновете на Формула 1. Също така е важна и за посланията на отборите от голямата надпревара. Но не мога да изразя удовлетворението си когато връзката между големите отбори и обикновените хора е налице. Тогава машината Формула 1 престава да бъде такава. В посланията може да се усети човешки дъх, човешки дух. Липсата на медии, медиатори, посланици и друг вид посредници е напълно избегната и диалога понякога е на доста по-добро ниво от което и да било интервю.

Ето какво породи тези мисли. Днес в twitter Scuderia Ferrari отговаряше на въпроси на фенове. Натъкнах се на този въпрос и отговор: 

Бруно Сена на фестивала в Goodwood 2008 г.
Q: Do you wish Senna had ever raced for Ferrari?
- A: Yes, we really wanted him and we've been very close. He was in Maranello few days before the accident in Imola


- Въпрос: Желали ли сте Сена да се състезава за Ферари?
- Отговор: Да, ние наистина искахме той да дойде при нас и дори бяхме доста близо до това. Той беше в Маранело няколко дни преди инцидента на Имола.

Може би, доста известен факт, може би спотаено и нереализирано желание... всички искат Сена! Ферари имат шанс да имат Сена. Бруно Сена!

Друг е въпроса, че в twitter Scuderia Ferrari отказа да отговори на няколко много важни въпроса поставени от Kiril Varvanov 

 Change of exhaust coming? Why vertically placed radiators - aspirate cooling flow = smaller inlets? Replacing front pull-rod?

Може би, твърде сложни технически въпроси, или просто отново машината включи защитните си системи, но отговорът бе: 
 Too many questions at the same time!


Коментари

  1. Не са толкова сложни.
    Въпрос №1 би ми отговорил за техните планове до края на сезона - дали ще преследват оригиналната концепция, или ще се примирят с каквото имат.
    Въпрос №2 би ми отговорил дали идеята, която имам, е същата, която и те са имали. Свързана с №1.
    Въпрос №3 е по-скоро за да млъкнат разни специалисти, които се чудят за какво да се хванат в новото Ферари, и за най-лесно посочват пул-род окачването отпред.

    Ще видим какво ще излезе от тях тази година. Засега съм песимист.

    ОтговорИзтриване
  2. Сигурно въпросите не са сложни, но беше неприятен начина по който отговориха...

    Вероятно, защото вече бяпха покрили два от трите:
    относно ауспусите:
    #askFerrari Will we see a new or different exhaust solution on the car before Mugello & Spain? @InsideFerrari
    @Crucial_Xtreme Time will tell #askFerrari

    Относно pull-rod:
    @InsideFerrari #askFerrari Will front pull-rod suspension remain for the rest of the season?
    @alogoc NO, nothing of these things #askFerrari

    Но за радиаторите не прочетох нито дума...
    Можеше поне в тази част да отговорят.

    Споделям мнението ти за бъдещото представяне на отбора.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Последното състезание на Сена

Стартът в Сингапур - кой е виновен?

Защо Мерцедес изгубиха в Бахрейн