Публикации

"Кой е по-бърз Мерцедес или Ферари, Хамилтън или Фетел" - Гласът на експерта

Изображение
Днес продължаваме да Ви предоставяме интересни гледни точки и анализи на специалисти по темата Гран при на Китай и скоростта на Ферари.  Анализаторът на Sky sports F1 -  Pete Gill представя гледната си точка към скоростта на Мерцедес и Ферари, като ние се съсредоточаваме върху съперничеството между Хамилтън и Фетел и препечатваме текста със съкращения.  Кой е по-бърз Мерцедес или Ферари, Хамилтън или Фетел  "Приключи второто състезание за сезон 2017, но все още никой не се наема да отговори на въпроса - кой е по-бърз Мерцедес или Ферари, Хамилтън или Фетел. След карирания флаг в Китай, по радиото Фетел заяви: „Мисля, че ни липсваше малко късмет. Чувствах, че сме по-бързите, но днес не можахме да го докажем“. По късно, пред журналисти той не повтори твърдението си, а каза: „Фактите са ясни – спечелилият състезанието си е заслужил победата.“ Първоначалната увереност на германеца, обаче не остана незабелязана от Мерцедес. Темпото на Ферари от началото на сезона наи

"Как пилотите на Ферари попречиха на Фетел да спечели в Китай" - Гласът на експерта

Изображение
В рубриката Гласът на експерта Ви представяме анализът на Бен Андерсън от списание Autosport.  Текстът е достъпен в платеното издание на онлайн варианта на списанието, затова Ви представяме превод без съкращения.  "В Гран при на Китай Себастиан Фетел не успя да повтори подвига от преди две седмици и да вдигне трофея отново. Но може би германецът щеше да празнува след финала, ако не бяха ... другите пилоти на Ferrari. Люис Хамилтън спечели доста убедителна победа в Гран При на Китай, ако се съди по статистиката. По този начин той отмъсти за поражението от Себастиан Фетел, който победи в първия старт за сезона в Австралия. Така Хамилтън и Фетел се изравниха по точки в челото класирането при пилотите. Въпреки това, трикратният световен шампион имаше късмет, за това че не му се наложи да се бори за победата в състезанието с Фетел. На Хамилтън, много вероятно щеше да му е доста трудно да опази първата позиция до финала, ако трябваше да се пази от атаките, на Фете

"Моето Формула 1 пътешествие"

Изображение
Вече е 2016 година. Всички очакваме новия сезон на Формула 1. Неофициално сезонът ще бъде открит с "мокрите тестове на Пирели" на  25 януари. До тогава събитията и новините от Формула 1 са доста ограничени и затова ще ви предоставим едно по-различно четиво.  Веселина Гайдарджиева ни предостави собствената си гледна точка за Автобиографията на Марк Уебър,  Aussie Grit: My Formula One Journey. Автобиографията на Марк Уебър, “Aussie Grit: Моето Формула 1 пътешествие”, не е четиво, писано на един дъх и от един-единствен автор. Навярно затова то едновременно разкрива възприятията на пилота (и неговите колеги, приятели и хората, които го подкрепят) и проследява правдиво събитията в мотоспорта в един 20-годишен отрязък. От набиране на средства в родната Австралия и популяризиране на „европейските” серии там, до миговете, в които въпреки неизправностите по колата и катастрофите той остава на земята и продължава да се бори за най-големите си лични и професионални постиже

Така започна всичко

Изображение
Днес Формула 1 е страст има рожден ден. Преди доста години на този ден на бял свят се появи първата ми публикация в блога на списание Клуб S1, от която започна идеята за "Формула 1 е страст". Разбира се, тази страст датира от края на 80-те години на миналия век, когато Сена и Прост запалиха искрата. След това две радиостанции даваха ефир на емоциите, в които Шумахер, Хакинен, Хил, Култард, Алонсо, Хамилтън и Фетел разпалваха огъня на страстта. За да стигнем до днес - времето в което Формула 1 се променя и търси своя път...   Предлагам ви един спомен от 01.11.2011 г.  За успеха, славата и нуждата от очила Успеха и славата са интересни съветници. Славата е онази лоша и развращаваща мания, която кара хората да се потят и тормозят в нейна услуга, за да ги награди с нещо мимолетно.  Успехът е онзи велик мотиватор, който завладява умовете и ги движи напред и напред. Няма по-ценни съветници за един млад пилот от Формула 1 от тези двамата. Успехите на Себастан Фетел

Формула 1 е страст

Изображение
Много време мина от последната смислена публикация в този блог.  За затишието имаше две главни причини. Първата - липса на достатъчно време, което пишещият тези редове можеше да отдели. Втората - липсата на страст по любимата надпревара, настанила се заедно с изключително мощната доминация на отбора на Мерцедес в шампионата.  Логиката на този блог, е да се търси различният поглед към събитията по пистите от календара на Формула 1. Тази логика не ни позволяваше ежеседмично да поднасяме една и съща информация за поредната победа на германските машини. Всяка доминация във Формула 1 през годините бе малко, или повече досадна и отблъскваща (поне за някои от нас). Неслучайно и феновете значително намаляха.  Статистика на аудиторията на Ф1 от Италия - пълната новина можете да видите в страницата ни във Фейсбук - Формула 1 е страст Тоталното превъзходство на Мерцедес в началото на сезон 2015-та, доведе до това, че на пишещия буквално му се отщя да пише по темата. Логично